Măcinarea În Nisip

1.9KReport

M-am întins acolo pe plajă, bucurându-mă de soare. Ziua pur și simplu nu putea deveni mai bună. Eram la mii de kilometri de serviciu, trafic în orele de vârf, pe oricine cunoșteam și nu aveam un lucru al naibii de planificat. În timp ce priveam valurile întorcându-se și ieșind din nou, am început să mă gândesc la viața de noapte de aici. Nu pot sta foarte bine pe plajă tot timpul. Adică mi-a plăcut, dar trebuia să-mi fac pomparea sângelui. Niște emoție! Am trecut pe lângă recepția stațiunii în care eram cazat și am întrebat ce au făcut ca să-și petreacă timpul. Nu am vrut să merg într-un loc turistic, mi-am dorit un loc adevărat, în care să nu crească prețurile și să aibă o grămadă de „to-do” bogate în care se rostogolesc bani. Urăsc. Mi-a luat trei ani să economisesc pentru această călătorie. Așa că am vrut să fiu în preajma unor oameni ca mine, oameni adevărați. Mi-au spus despre un club de cealaltă parte a insulei, o mică gaură în perete. Le-am mulțumit și m-am îndreptat spre camera mea.

Mi-am trecut prin haine și mi-am scos ținuta preferată. A țipat la naiba! Mi-a plăcut atenția pe care am primit-o când l-am purtat. O fustă mini din piele neagră
care abia îmi acoperea fundul rotund și o bluză neagră de pe umeri
avea o linie a gâtului extrem de joasă. Ei bine, era mai degrabă o linie a sânilor, deoarece îi arăta destul de frumos. A trebuit să port un sutien cu raft când am purtat cămașa aceea și mi-a forțat sânii să-mi accentueze decolteul. Am făcut un duș rapid, m-am îmbrăcat și m-am uitat în oglindă. La naiba, arătam bine. Sânii mei păreau să-mi iasă din cămașă.

In sfarsit am gasit clubul. Nu glumau, era o mică gaură în perete. Cu siguranță nu ar merge cei „bogați-bogați”. Am auzit muzica bătând chiar înainte de a intra înăuntru. Mi-am plătit taxa de acoperire de cinci dolari și am intrat. Locul era slab luminat, în afară de luminile intermitente din jurul ringului de dans. M-am îndreptat spre bar și am comandat o băutură.

M-am învârtit pe scaunul meu și am cercetat locul. Mulți oameni acolo, era mai mare decât părea din afară. După câteva momente în care mi-am adunat nervii, am făcut loc spre ringul de dans. Am preluat cu ușurință ritmul și am început să-mi balansez șoldurile. Podeaua era aglomerată și m-am tot izbit de oameni. Nimănui nu i-a deranjat, cred că erau obișnuiți. M-am pierdut în muzică, iar băutura pe care am avut-o mi-a ajuns direct la cap. Am simțit pe cineva care se lovește în mod constant de mine din spate, așa că m-am gândit să joc împreună. Am făcut un pas înapoi și mi-am lăsat fundul să se frece de ei.

Pe măsură ce cântecul cu ritm rapid s-a estompat într-unul lent, m-am gândit cu siguranță că persoana din spatele meu va pleca. Spre surprinderea mea, le-am simțit mâinile mișcându-se în jurul taliei mele și, în timp ce s-au aplecat mai aproape, i-am simțit sânii pe spatele meu. Am zâmbit. Un șic! Mi-am lăsat garda jos și m-am aplecat în ea. Îi simțeam mirosul de șampon. Am simțit furnicăturile călătoresc de-a lungul coloanei vertebrale și cu cât dansam mai mult, cu atât eram mai excitat.

După ce s-a terminat cântecul, m-a tras de șolduri, anunțându-mă că vrea să se așeze. Am ajuns la o masă și ea a comandat două beri. „De unde ești sexy?” Am zâmbit: „Florida. Sunt aici jos de o lună.” Ea a zâmbit. Am purtat o conversație ușoară în timp ce ne simțeam unul pe celălalt. Din senin, a întrebat dacă vreau să ies de acolo și să merg într-un loc liniștit. Am dat din cap.

Am mers câteva străzi și am fost la plajă. „Ei bine, cred că pot să petrec și eu noaptea pe plajă”, m-am gândit și am râs. Ea m-a prins de mână și s-a uitat la mine. "Ce e așa amuzant?" "Oh, nimic." S-a aplecat și m-a sărutat. Am fost socat. Am mers puțin și am ajuns între câteva dune de nisip. S-a întors spre mine și m-a prins de mâini, apăsându-și din nou buzele de ale mele. Ar fi trebuit să fiu nervos să fiu cu un complet străin în miezul nopții, singur.

Ne-a coborât pe nisip și s-a întins deasupra mea. Mi-a scos rapid sânii de pe decolteul bluzei mele. Respirația ei caldă pe pielea mea a trimis valuri de emoție pe șira spinării mele. Ea și-a aruncat limba ca un șarpe peste sfarcurile mele întărite, în timp ce mâinile ei îmi ridicau fusta pe lângă șolduri. Chiloții mei nu se potriveau cu ea și s-au întins lângă mine într-o clipă. Nisipul mi s-a apăsat pe piele în timp ce ea se mișca pe corp. Ea nu se juca, ajungea direct la obiect.

Și-a lipit fața de movila mea, sprijinindu-și bărbia chiar în vârful fantei mele. Cu o ultimă privire în sus, și-a cufundat limba în păsărica mea udă. Gemetele mele s-au pierdut în zdrobirea valurilor. În timp ce limba ei s-a rotit în jurul clitorisului meu, fără să atingă niciodată, am scâncit și m-am zvârcolit. Eram atât de excitat, îmi doream ca ea să mă tragă cu limba, nu să mă tachineze. Limba ei turtită a trecut în cele din urmă peste clitorisul meu, dând foc de artificii în corpul meu. Mi-am strecurat repede degetele în părul ei negru și gros și am început să-mi zdrobesc șoldurile de fața ei. Din ce în ce mai repede și-a învârtit limba peste și în jurul fantei mele palpitante până când am explodat. Sucurile mele curgeau liber în gura ei. Și-a îngropat fața în păsărica mea, făcând punctul culminant al meu să meargă mai departe și să-și învelească fața cu fluidele mele lipicioase.

Nu am așteptat până când orgasmul meu sa terminat înainte să mă ridic și să o răsturnez. Am vrut sa gust din ea! Era rândul meu. I-am scos repede pantalonii scurti. Pielea ei moca era acoperită de nisip și strălucea în lumina lunii. Nu mi-a păsat de nisip și am mers direct după smulgerea ei. Nasul meu era plin de parfumul ei mosc. I-am alunecat jucăuș buzele și am privit-o cum se zvârcolește înainte de a-mi strecura limba adânc în păsărică. Și-a strâns coapsele în jurul capului meu în timp ce am mâncat-o. Avea un gust delicios, dulce și sărat în același timp. Limba mea s-a clătinat sălbatic peste clitorisul ei și s-a cufundat adânc în umezeala ei ca un cocoș mic. După câteva clipe, mi-am strecurat degetul adânc în ea și i-am simțit mușchii strângându-se strâns în jurul lui. Am continuat să-i lins și să-i sug clitorisul în timp ce mi-am introdus și scos degetul din dulceața ei.

Ea s-a zvârcolit în nisip ca o posedă cineva și și-a strâns strânsoarea în jurul capului meu cu coapsele ei. Avea de gând să esperma. Am lins din ce în ce mai tare și mai repede, părul ei pubian negru gâdiindu-mi nasul. I-am simțit mâna apucându-mi o mână de păr și împingând cu putere. Pasarica ei a inceput sa ii faca spasme si sucurile imi acopereau degetul. Ea se cutremură și apoi gemetele ei s-au stins. Mi-am deplasat drumul pe corpul ei și am sărutat-o ​​adânc, sucurile noastre amestecându-ne în gură. Am stat acolo o vreme, adunând puterea să ne ridicăm. Odată ce am făcut-o, am dus-o înapoi la mine și i-am prezentat câteva dintre jucăriile mele. A fost cea mai bună vacanță pe care am avut-o vreodată.

Povesti similare

HOBO - Capitolul 15

CAPITOLUL cincisprezece Am început anul următor și mai agitat decât precedentul. Restaurantul decolase mult mai repede decât se anticipase și Michelle lucra între douăsprezece și paisprezece ore pe zi. Îl angajase pe Eddie Sampson ca manager, ceea ce o ținea liberă să se ocupe de bucătărie. Ea mai angajate un bucătar și încă o chelneriță. Până în iunie, în majoritatea nopților, ar trebui să așteptați o masă între treizeci și patruzeci și cinci de minute. Michelle ajungea acasă până după miezul nopții în majoritatea zilelor. La 1 iulie a acelui an, stăteam pe canapea și mă uitam la televizor și așteptam...

1.4K Vizualizari

Likes 0

Twinfinity: Onyx Ravens (10)

Capitolul 9 Următoarele ∞ Tăcerea, ca pene plutitoare după o luptă de perne, plutea peste poiană. Aspectul de furie și hotărâre din ochii fetei s-a schimbat într-o privire de realizare și apoi de îngrijorare. Realitatea s-a instalat, realitatea a ceea ce făcuse, realitatea trecutului ei nevinovat pierdut și realitatea că i-a luat viața altuia, păreau să se înfășoare în jurul gâtului ei. Realitatea lui Decker s-a schimbat și ea. Realitatea lui, până în acel moment, era că urma să fie un erou. Visele lui îi spuneau atât de multe, dar percepția lui despre felul în care urma să fie acel erou...

1.1K Vizualizari

Eu si Dani

Dani a fost un uluitor francez de 15 ani! Avea părul blond lung până la fund, sâni perfecti, abdomen plat și picioare lungi. Problema a fost... ea era verișoara mea. A locuit cu mama ei în Franța și am văzut-o doar în vacanța școlară. Vara aceasta venise cu sora ei mai mică și pentru că tatăl ei era la serviciu ziua, a trebuit să am grijă de ei. Mi-au învățat rutina obișnuită când părinții mei erau plecați; cântă la chitară, ia ceva de mâncare, joacă jocuri pe computer, cântă la chitară, ia ceva de mâncare! Totuși, în acea seară târzie, când...

1.1K Vizualizari

House Girl X- Mongolia

Pe la 9 dimineața, ora locală, Rick Cheney și cu mine eram în aer, zburând spre nord de la Negombo, Sri Lanka, la Ordos, Mongolia Interioară, China. Aeronava noastră era mai grea de doi pasageri, o brunetă englezească de alabastru cu un trecut deteriorat și o irlandeză înflăcărată, cu păr roșu aprins și pasiune de a se potrivi. După ce am atins altitudinea, aeronava mea prototip și-a adaptat aerodinamica la configurația sa ultra-sleek pentru viteză. O rută directă către destinația noastră ar dura doar câteva ore de zbor, dar nu am putea risca să fim detectați zburând la nord-est peste Golful...

927 Vizualizari

Kaeri and Me

Nu ți-aș putea spune când au început aceste „jocuri” sau când am început să-mi doresc atât de mult sora mea încât să o pot gusta. Tot ce știu este că ar fi putut fi doar în jurul valorii de vară, când aveam în jur de 15 ani. Sora mea este cu un an mai mare și am avut întotdeauna o rivalitate ciudată care cred că ar putea fi mai comună între frați decât doi frați de sex opus. Nu mă înțelege greșit, totuși, sora mea nu amintește în niciun caz de un tip. Oh, nu într-adevăr. Numele ei este Kaeri, o...

683 Vizualizari

Ultimul tren spre Locarno

Ultimul tren spre Locarno. Miranda a văzut-o pe peronul gării. Într-adevăr, era greu de ratat. Nu erau multe lucruri care să atragă atenția într-o noapte de luni sălbatică din aprilie pe platforma Zurich Hauptbahnhof. Puținii de pasageri care așteptau ultimul tren spre sud al nopții erau înghesuiți protector deasupra bagajelor, cu gulerele ridicate împotriva vântului rece care pătrundea de-a lungul liniilor. Au sosit trenuri, stricate de ploaie; ferestrele lor s-au aburit de condens și stăteau picurând pe peroane, descarcând pasagerii nemulțumiți, care s-au grăbit să plece, dornici să fie închise de călătorie. Forfota gării mari a fost domolită la această oră...

886 Vizualizari

Likes 0

Mama și fiica - colege de cameră cu beneficii

Cu ceva timp în urmă, când munca mea nu mergea atât de bine, am decis să închiriez cele două dormitoare libere din casa mea, pentru un venit suplimentar. Am plasat un anunț pentru cele două camere mobilate și am primit o mulțime de răspunsuri imediat. Mă așteptam să trec printr-un proces amplu de interviu și screening. După cum sa dovedit, mi-am găsit chiriașii imediat. Primii respondenți care au sunat și au venit au ajuns să închirieze ambele camere. Sâmbăta după ce am primit apelul, au venit. A fost o zi frumoasă de primăvară. Însorit și temperatura potrivită. Eram deja într-o dispoziție...

600 Vizualizari

TKD dragoste

În acest timp, eram un băiat de 13 ani și aveam o poftă majoră de sex. Eram înalt și puțin pe dimensiunea „cu oase mari”, dar nu peste greutate. Aveam 5'7'' și cântăream 170 de lire sterline. În acest timp am avut multe prietene; dintre care câteva erau pe termen lung, dar majoritatea erau fete de la școală despre care se știa că sunt curve. Am avut un cocos frumos de șapte inci. În timp ce aveam 13 ani, am fost în multe lupte și aproape întotdeauna am ieșit nevătămat în timp ce l-am lăsat bătut pe celălalt tip. Mi-au plăcut...

992 Vizualizari

Mutarea mobilierului

Înainte de a începe, vreau să încep prin a mă descrie pe mine. Sunt un băiat de 17 ani în formă bună. Am părul lung și blond pe care îl las să crească până aproape că îmi acoperă ochii. Am aproximativ 6’ 3” și am un cocoș foarte mare. Și din această cauză nu sunt virgină. De fapt, cred că mi-am tras toate fetele din liceul meu. Am sunat la ușă și apoi mi-am mișcat nervos picioarele. După un moment sau două, ușa se deschise. Acolo stătea cea mai tare copilă pe care o văzusem vreodată. Nu există altă modalitate de...

2.3K Vizualizari

Blocat în trecut, partea 5

Când am tras în alee, am fost surprins să văd mașina lui Richard. Când am intrat pe ușa din față, el era pe canapea și vorbea cu Pat. Am fost întâmpinat cu salutările lor, dar Pat nu s-a obosit să mă întâlnească cu îmbrățișarea și sărutul obișnuit, o neglijență pe care în mod normal nu aș fi observat-o. M-am scuzat să fac un duș. În baie, am ieșit din pantaloni scurți și m-am întrebat cum aș putea ascunde petele de sânge de la Pat. M-am hotărât să elimin de ele decât să risc orice întrebări jenante. Rectul meu era umflat. Fiecare...