Camping_(0)

543Report

În mod neobișnuit, pentru o vară britanică, fusese o zi caldă minunată, senină, luminoasă și cu ziua de trecere pentru noii sosiți și cei care plecau, nu prea ocupați în jurul piscinelor și barurilor. Campingul erau peluze frumos îngrijite, unde mașinile trebuiau să parcheze pe o parcare din beton pentru a păstra iarba sănătoasă și nepurtată. Acest lucru a făcut pământul bun pentru drenaj și confortabil chiar și pentru cele mai rudimentare corturi. Ți s-a cerut să mergi în camping cu un alt cuplu care îți erau amândoi parteneri, asta însemna că aveai un cort-bijuterie al tău, la aproximativ 30 de metri de însoțitorii tăi, ceea ce permitea un nivel minim de intimitate.
Regimurile zilnice au fost trezite dimineața pentru un mic dejun de grup, înot, prânzuri ușoare, câteva lectură după-amiaza, ceva cină (grătar sau unul dintre restaurante), apoi ascultarea trupelor în pub-ul de la fața locului, apoi înapoi la corturi. pentru încă câteva băuturi apoi culcare. În cele din urmă, relaxant și fără stres. Fusese un an greu pentru tine, epuizarea începea să te obosească, așa că te-a cucerit ideea vacanței.
Deoarece ați fost acolo pentru un sejur de 10 zile și ați fost deja de 3, astăzi a fost ziua de plecare/sosire pentru cei care fac 7 sau 14 zile.
Acum știai destul de bine drumul tău și nu trebuia să-ți urmezi întotdeauna prietenii, îți plăcea să rătăci și să explorezi pe cont propriu, plimbări, înoți, ciclism, locuri liniștite de citit, planul tău era să te relaxezi și nimic nu era o să oprească asta. Vacanța a luat o întorsătură mai interesantă atunci când iese la o plimbare de-a lungul unuia dintre râuri. Îmbrăcat într-o rochie de vară plutitoare și o geantă mică cu o carte și un telefon, aerul era cald și mirosul râului și al copacilor cumva seducător.
Telefonul tău a vibrat și ai verificat mesajul. A fost o salutare rapidă trimisă de mine, întrebând cum ți-a decurs vacanța. Ai răspuns că ai avut un timp relaxant și că te bucuri de o plimbare minunată de-a lungul râului. Cumva am simțit că aerul și mirosurile îți dau senzații blânde așa că mi-am împins puțin norocul și am întrebat ce porți, ai spus, doar rochie și pantofi. Mmmmmm m-am gândit și ți-am trimis una dintre pozele mele obraznice de a fi dur și ud. Ai primit textul, observând un atașament și partea obraznică din tine s-a bucurat când a fost o poză perfectă cu penisul meu frumos și dur. Te-ai simțit imediat cald între buzele bărbierite și, privind în jur, nu vezi pe nimeni în jur, așa că te-ai hotărât să te odihnești de un copac unde oricine trece pe potecă nu te-ar vedea decât dacă caută puțin prea mult. Ai continuat mesajul, cerându-mi să trimit poze specifice cu scenarii, eu îmi tachinez steaua cu o sticlă, mângâiindu-mă tare, udându-mi degetul și cercetându-mi steaua toate pozele care îți plac, asta te-a udat foarte mult și aruncând o privire rapidă, ai folosit una mâna pentru a ajusta mamelonul sânului drept și rostogolește-l în figuri prin țesătura minimală.
Cealaltă mână a pus telefonul pe podea și ai început să-ți freci clitorisul încet. În timp ce bobocul s-a îngropat, ai făcut o fotografie și mi-ai trimis-o, asta m-a îngreunat foarte mult și am trimis o poză înapoi care te-a surprins și te-a încântat. Este o fotografie a tijei mele cu o pereche de buze feminine în jurul capătului, iar legenda mea spune că asta se întâmplă chiar acum. În timp ce îți frecai păsărică, îmi făceam penisul devorat de soția mea, fericire. Ai început să faci alte solicitări, așa că am trimis ceea ce ai cerut, o poză cu fericirea care îmi lins steaua în timp ce îmi prinde mingile, eu i-am lins steaua cu trei degete îngropate în păsărică, buzele ei strânse în jurul degetelor mele, următoarea poză este a mea. cocoșul la păsărica ei nu intră destul de mult, dar sfârșitul strălucește cu buzele ei umede gata să primească. Acum trimiți mesaje și freci în același timp, devii din ce în ce mai ud, îmi ceri din ce în ce mai mult, îmi spui să-mi împing penisul cât de departe poate, fiecare poză îți face degetele să se miște din ce în ce mai repede până când simți că esti pe cale sa explozi. Îngrijorat că ți-am auzit mesajul înapoi, pentru a continua în 15 minute după ce te întorci la cort. Plimbarea ta înapoi a fost delicioasă, aerul suflându-ți ușor rochia, senzația de a nu ascunde umezeala și căldura frumoasei tale movile goale.
Întors la cortul tău, ai observat că mai sunt câteva corturi ridicate, deși încă mai aveau mult spațiu în jur. Te-ai urcat în cort, te-ai întins pe spate, ai ridicat rochia deasupra capului și ai început să-ți bagi degetele în păsărica udă și să folosești acele degete umede pentru a-ți ajusta și ciupi sfârcurile, ți-ai amintit să trimiți mesaje și, în curând, mai multe poze curg. Senzațiile din păsărică te-au înnebunit și nu va trece mult timp până când un orgasm delicios să-ți stăpânească corpul, așa că îl încetini, fără să mai observi mesaje sau lipsă.
Ai fost complet absorbit în a-ți oferi propria plăcere că nu auzi vocile înfundate în afara cortului tău, nici măcar nu observi ridicarea fermoarului în timp ce ochii tăi erau închiși, totuși simți limba pe păsărică și pe cele două degete. intră în steaua ta și te-ai uitat în jos și ai văzut un cap blond mâncându-ți păsărica cu expertiză, pentru că erai atât de încântată, nu te-ai întrebat, doar ai lăsat-o pe blondă să te devoreze, iar ochii ți s-au închis când ai lăsat valurile plăcerii se toarnă peste tine.
Simțind mișcare de partea ta, nu este un șoc total când un cocoș îți perie buzele, gustul sărat inconfundabil, gura deschisă și cocoșul alunecă înăuntru și încet începe să-ți tragă gura nerăbdătoare, crezi că ai avut cel mai bun vis din lume, dar se întâmplă cu adevărat. Identitățile intrușilor sunt dezvăluite atunci când bărbatul a spus pe nerăsuflate: „Felicity, fă-o să viie”, această revelație a trimis valuri de poftă în corpul tău, pe măsură ce răspunzi, vreau acel cocoș în păsărică și acea păsărică pe gură, așa că schimbăm pozițiile în micul cort.

Felicity gâfâie în timp ce te călărește pe față, limba ta lingând-o cu experiență și degetele tale i-au luat vedeta. Penisul meu se înfige adânc în păsărica ta în timp ce degetele mele îți tachinează steaua, uneori un deget pentru gâdilatură, apoi trei degete care îmi simt penisul prin pereții tăi. Gemetele tale au devenit mai rapide și în curând am putut simți strângerea revelatoare a stelei tale. degetele mele în timp ce păsărica ta a țâșnit pe penisul meu, cu asta explod în tine, dracului cât de tare pot, și cu limba ta și dorința mea ravagioasă, păsărica lui Felicity a explodat pe toată fața ta, în timp ce o pui cu gust divin. Continuăm până când suntem epuizați și cheltuiți și doar stăm întinși, picurând, transpirați și îmbibat de spermă.

Acesta este momentul în care v-am spus că suntem cu trei corturi jos, timp de 7 nopți și am plănuit ca aceasta să fie prima zi în care vă trageți mintea între noi.

Povesti similare

HOBO - Capitolul 15

CAPITOLUL cincisprezece Am început anul următor și mai agitat decât precedentul. Restaurantul decolase mult mai repede decât se anticipase și Michelle lucra între douăsprezece și paisprezece ore pe zi. Îl angajase pe Eddie Sampson ca manager, ceea ce o ținea liberă să se ocupe de bucătărie. Ea mai angajate un bucătar și încă o chelneriță. Până în iunie, în majoritatea nopților, ar trebui să așteptați o masă între treizeci și patruzeci și cinci de minute. Michelle ajungea acasă până după miezul nopții în majoritatea zilelor. La 1 iulie a acelui an, stăteam pe canapea și mă uitam la televizor și așteptam...

1.5K Vizualizari

Prieten și fiica

Sunt un bărbat fericit căsătorit, dar am o latură perversă pe care soția mea o știe despre o parte, dar nu toate, am multe de împărtășit, dar s-ar putea să nu fie toate în ordine cronologică. Aceasta este prima experiență pe care am împărtășit-o cu cel mai bun prieten al meu Wayne, Wayne și cu mine ne cunoaștem de ceva vreme, de fapt, amândoi ne-am dracu cu aceeași femeie înainte de a ne căsători, deși nu în același timp. de fapt, Wayne s-a căsătorit cu verișoara mea Cindy și au o fetiță, Lil Deb (Debbie), este o fetiță foarte drăguță și...

1.3K Vizualizari

Confecţionarea unui om rănit partea 1

Crearea unui om stricat • Aceasta este prima mea poveste. Prima parte va avea puțin sau deloc sex, deoarece voi începe cu o poveste din spate care se bazează pe viața mea. Mi s-au întâmplat evenimentele despre care voi scrie. Numele vor fi schimbate pentru a-i proteja pe cei nu atât de nevinovați. Voi trece la ficțiune când începe răzbunarea, dar simt că povestea din spate sau istoria, indiferent cum ați numi-o, este importantă pentru a înțelege de unde vine personajul principal. Acum iată întrebarea dacă va fi bun sau rău în timp ce se răzbună pe cei care l-au rănit...

2.4K Vizualizari

TKD dragoste

În acest timp, eram un băiat de 13 ani și aveam o poftă majoră de sex. Eram înalt și puțin pe dimensiunea „cu oase mari”, dar nu peste greutate. Aveam 5'7'' și cântăream 170 de lire sterline. În acest timp am avut multe prietene; dintre care câteva erau pe termen lung, dar majoritatea erau fete de la școală despre care se știa că sunt curve. Am avut un cocos frumos de șapte inci. În timp ce aveam 13 ani, am fost în multe lupte și aproape întotdeauna am ieșit nevătămat în timp ce l-am lăsat bătut pe celălalt tip. Mi-au plăcut...

1K Vizualizari

Totul pentru Daddy 3: Sweet Summertime

Este prima săptămână a verii 1989, vara în care împlinesc 15 ani. Nu-mi vine să cred cât de grozavă este vremea, caldă, dar nu prea caldă. La prima oră dimineață, cobor în bucătărie doar în două piese. Este albastru strălucitor și, deși nu este bikini, nu este nici unul dintre acei bătrâni în două piese. Se leagă de ambele părți ale șoldurilor mele, iar partea de sus se leagă în spatele gâtului și chiar sub umeri. Slăbesc nodurile. Iau un pahar de suc și mă îndrept direct spre punte. Biberonul meu de ulei pentru copii este exact acolo unde l-am lăsat...

920 Vizualizari

Ultimul tren spre Locarno

Ultimul tren spre Locarno. Miranda a văzut-o pe peronul gării. Într-adevăr, era greu de ratat. Nu erau multe lucruri care să atragă atenția într-o noapte de luni sălbatică din aprilie pe platforma Zurich Hauptbahnhof. Puținii de pasageri care așteptau ultimul tren spre sud al nopții erau înghesuiți protector deasupra bagajelor, cu gulerele ridicate împotriva vântului rece care pătrundea de-a lungul liniilor. Au sosit trenuri, stricate de ploaie; ferestrele lor s-au aburit de condens și stăteau picurând pe peroane, descarcând pasagerii nemulțumiți, care s-au grăbit să plece, dornici să fie închise de călătorie. Forfota gării mari a fost domolită la această oră...

900 Vizualizari

Palarie de soare

Nu mai aveam o cutie de o săptămână, iar sticla de whisky scădea. Ploaia constantă a ploii pe fereastra mea a țâșnit o scurgere din tavan în coșul meu de gunoi și începea să mă convingă că ar trebui să merg acasă mai devreme când i-am văzut silueta fulgerând prin fereastra de la ușa biroului meu împotriva unui fulger brusc. M-am ridicat puțin, ajustându-mi cravata și fedora dezlipită în timp ce ea întoarse mânerul și deschidea timid ușa. Am văzut porțiunea mea de largi care ar putea întoarce un cap sau doi, dar nimic nu m-a pregătit pentru ceea ce a...

640 Vizualizari

Mandi partea 3

Era sâmbătă. În sfârșit am putut să o văd pe Mandi și corpul ei superb, oh, sânii ăia. Mi-am mușcat buza când mă gândeam la ea. La naiba, cu ce aveam de gând să mă îmbrac? Am sărit în sus și m-am uitat în dulap, nimic altceva decât tricouri și blugi. Nimic din toate acestea nu era potrivit pentru o întâlnire. M-am furișat din camera mea și m-am dus în camera mamei. Din fericire, ea a plecat. I-am deschis dulapul încet și a fost primul lucru pe care îl văzusem. Era atârnată la aproximativ trei sferturi din drum spre stânga în...

626 Vizualizari

Barul_(0)

Am intrat în bar cu aproximativ o oră înainte de ora închiderii. Am ajuns la bar să iau o băutură când servitoarea a fost chemată la celălalt capăt al barului, când a început să-mi amestece Jack-ul și Cola. L-am privit pe fundul ei strâmt depărtându-se de mine sub părul ei lung și blond și am crezut că a fost chemată înainte să-mi iau băutura nu era un lucru rău. Când servitoarea de la bar s-a întors am văzut că are sânii uriași, 40JJ pe care i-a pus pe bar când îmi punea băutura în față, am început să o plătesc când...

465 Vizualizari

Un trio improbabil --- Capitolul 3

Capitolul 3 După ce au ajuns acasă, grupul a coborât din mașină și s-a îndreptat spre ușă, cu Lucy înaintea celorlalți doi. Exteriorul casei era asemănător cu o cabană în pădure, deoarece Lucy era o conservatoare și îi plăcea să trăiască în natură. Lucy bâjbâi cu cheile ei, încă tremurând de orgasmul ei și l-a aruncat pe podea. Aplecându-se să le ridice, perechii din spate au primit câteva din păsărica rasă a blondei. Aaron și-a mușcat buza și a devenit dur pentru Dumnezeu știe de câte ori astăzi. Daisy s-a uitat și ea, imaginându-și ce gust avea păsărica altei fete. Lucy...